Varför valde vi mötesplats?


Vi har valt att göra en mötesplats eftersom det är viktigt att skapa miljöer där människor vill stanna kvar och umgås istället för miljöer där folk går förbi och är endast i deras egna zon. Sociala och inbjudande miljöer kan bidra till mer gemenskap, trygghet och aktivitet i vardagen. Genom att skapa fler möjligheter för människor att mötas kan man göra miljön mer levande och trivsam.

Bild