Introduktion
Vi som grupp D5 är väldigt tacksamma över att vi blev tilldelade huvudstråket som vårt område. Det finns
mycket möjlighet att få tänka kreativt och tekniskt för att kunna förbättra och göra huvudstråket lite
mer hållbart. Stråket går i nuläget mellan Nacka gymnasium, Nacka forum och Nacka kommunhus. Med vår
plan ska stråket kopplas till den nya tunnelbanan, för att skapa ett bredare vägnät.